Jumaat, 29 April 2011

Adik , Dekat Mana Stesen Bas??

Assalamualaikum w.b.t....

hmmm...nak mula kan dari mane ye??ok2..anywhere,,,dah lme tak update blog...rase malas + buzy + lupe...hahahahaha..macam mana tu ye??hmmm..

bukan ape,,,nak update blog n then post entri baru , leceh laa...aku kalau boleh nak post entri yang gempak + superb + mantap = FOLLOWER meningkat..hahaha..tapi tak de point@cerita yang interest...maklum laa ,,aku punye schedule pon padat...lepasan SPM kate kan..macam2 hal..pegi pejabat sana , pegi pejabat sini...haaaaaddooooii..aku rase aku akan kembali mantap and super power lepas semua kerja2 aku finish...tapi sekarang ni tak de laa tak post entri baru langsung..post 2 post gak,tapi tak kerap laa...hahaha

ni ade sikit cerita laa pasal siang tadi...lepas je ujian memandu aku selesai...haaaaaahhhh!!jap2..pasal ujian memandu dulu...aku panas betol dengan pak cik yang test aku tadi...gara2 dye,kereta yang aku test mati tengah jalan..dah 2, tengking aku plak..lahabau sunggoh..tapi tak pe,SABAR separuh daripada IMAN..hehehehe..ok2...continued blek yang cerita lepas aku amek lesen tadi..aku lepak kat bus stop tggu bus...(maklum laa,lesen x dapat,x brani nak bawa moto @ kereta kat bandar)..tengah dok kusyuk dengar lagu , datang pulak sorang pakcik indon...aku tengok dye dah laen macam dah..hahaha...dye datang dekat aku then tnye soalan..hmmm,senang cerita , lebih kurang macam nie la dialog antara aku dengan dye:::::

Pak Cik ::adik , tumpang tanya boleh , stesen bas untuk bus express di mana??
Aku ::cik , kat depan ni je...pak cik pegi dekat bangunan besar2 kat depan
ni , lepas tu kat belakang ade stesen bas nye..
Pak Cik ::oooo, tu bangunan bas nya ya??/
Aku ::(-___-") (dalam hati daj sentap dah)...tak2...pak cik pegi je dekat
bangunan yang besar2 tu , lepas tu jalan sampai kat belakang...kat
situ laa stesen bas nye...
Pak Cik ::ooo..trima kasih yaa..

hmm..lebeih kurang macam tu la dialog aku dengan pak cik 2...aku bukan tak nak bawak pak cik 2 sampai kat tempat 2..tapi aku pon ade hal , nak pergi ke ppd tok apply guru sandaran tidak terlatih...

moral nye kat sini::::jangan mudah buruk sangka terhadaporang lain..(sebab mule2 aku dah buruk sangke dah kat pakcik nie dari segi gaya dye..hahaha




Nota buku lima::lepas je dapat lesen memandu , aku nak journey satu Malaysia..sape nak ikot???

Tiada ulasan:

Catat Ulasan