Jumaat, 22 April 2011

HEYY AKU !! SEMAKIN GILA

Assalamualaikum n salam sejahtera...

macam GILA kan tajuk entri ni...hahahaha...
aduhh...bukan ape..rasa macam orang gila je (dah gila la kott) sebab tak ada ape2 nak buat...so,dengan segala hormat nye aku mengagahkan jari2 aku ni untuk mengePOS entri baru walaupon pada hakikat di dalam hati........

"heyy kau,tak payah lah post2 entri ni"..hahahahaha..tu diaaaa..
punya laa jahanam pikir macam tu..hahahahaha..

dudok rumah tak ade buat apa2 la der....hahaha..siapa kata???jawab si pidot::aku lahhh...:D

betol jugak...tapi ape2 pon,aku tak ade laa dudok rumah 24 jam je...keluar la jugak...jamming,lepakk..tapiiiii.................tak tahu nak cakaplaa..everything i do just found nothing..hahahaha...dalam hati meronta ronta.....

"makkk,bila nak hantar abang pegi continue study????"...terbukti zaman pembelajaran lagi seronok...ni kata abang buat koridor kat skula aku dulu...hahahaha..






ni diaa muka bosan...bley jadi frust menonggeng..hahahaha



nota buku lima::nak amek asasi atau diploma???

4 ulasan: