Khamis, 21 April 2011

ZAMAN 00-AN...HAHAHAHAHA

Helo guys.... :D..

msti korang sume pelik dengan title post nie kan??hahaha...ade ke zaman 00-an...jarang dgr n ade yg x penah dgr langsung...(mak aihh!!kuno x bertempat..hahaha)...bkn pe,bg aku zaman 00-an nie 4 example thun 2000 until 2009...skarang nie dah zamn 10-an...tol x??hmmm...anywhere,mlas nk celoteh pnjg2....sje je letak title post pelik2...hahahaha...



(lencana skula rendah...ingat lagi..hehehe)



nak diceritakan,semalam aku pegi skula...rendah..(hah,zaman old skool rendah aku 00-an laa...hahaha)...pegi bukan dgn niat suke2..tp nak wat pengesahan sijil...(maklum laa,lepasan spm...nk apply mne2 ipt msti nk ad salinan sijil yg ade pengesaha)...

so,aku bertolak dari umah awal pagi coz x nak jam...ari 2 plak ade pasar minggu....rmai orang n jalan bley sesak...

sampai je kt skula,terpakse lah pulak tggu hampir 1 jam coz ramai lagi yg ade hal dgn guru besar...time turn ak ngan guru besar,2 perghhh!!!punye le lme dye tazkirah aku pasal kerjaya...salah 1 nye psal maktab...baru aku taw yg cara maktab mengambil orang yg layak untuk di temuduga kbnyakan nye bukan dari keputusan exm but dari pilihan pertama...so,luck korang la yg mne dpt temuduga atas pilihan yg x bnyak orang nak...example PENDIDIKAN ISLAM...nisbah lelaki utk pilihan nie adlah 1 perempuan bersamaan dgan 7 lelaki...means nye kt sini,guru laki sgt diperlukan....(untuk diri ni laki..hahahaha)...boleh than laa..nak dekat 2 jam die tazkirah aku...hahahaha..

nie lagie 1 msalah...hahaha..2 orang pelajar murid perempuan dengan nada selambe nye sape aku "ASSALAMUALAIKUM MAK CIK"...HAHAHAHA...aku senyum je la..x nak mara coz mereka po budak2 lagi..hahaha..(tp dlam hati,,WTF!!...dah terang2 muke laki lgi maw pggil mak cik..)...





nota buku lima::lpas nie nak mntak pengesahan sijil kt skula SJK (C/T) pulak..hahahaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan